2.1 Zakup broni 2.2 Zdobywanie szacunu 2.3 Energia 2.4 Zdrowie 2.5 Fight Club 2.6 Panienki 2.7 Handel 3.1 Biznesy 3.2 Fabryki 3.3 Kluby 3.4 Narkotyki 4.1 Wyścigi uliczne 4.2 Siłownia 4.3 Szkoła 4.4 Atak 4.5 Ochrona 4.6 Gangi 4.7 Siła/Wytrzymałość/IQ 4.8 Bounty Av: emoless |
------------------------------ 3. Biznes ------------------------------ 3.4 Narkotyki Dragi to ważna część gry - możesz je produkować, kupować i sprzedawać. Kup Aby kupić dragi, wybierz: "Miasto -> Diler"(Bild) Zakupione dragi będziesz mógł przemycać do klubu i jest to ich jedyne przeznaczenie. Niebędziesz mógł ich brać. Kupuj dragi, gdy są tanie, a sprzedawaj, gdy ich cena wzrasta. Pamietaj, że musisz wpłacić 20% opłaty (15% jeśli jesteś biznesmenem). Produkuj W zakupionej fabryce, możesz produkować dragi (więcej: 3.1) Sprzedawaj Możesz sprzedawać na rynku dragów: "Miasto -> Diler"(Bild). Tutaj także obowiązuje 20% opłaty (15% jeśli jesteś biznesmenem). Innym sposobem jest sprzedawanie dragów w klubach (więcej o klubach 3.3). Możesz kupować (patrz wyżej) lub produkować dragi (patrz wyżej), a następnie przemycać je do klubu i sprzedawać. Branie narkotyków Branie dragów podwyższa Twoje statystyki (wytrzymałość, siła, IQ) i zwiększa szanse na zdobycie panienek w klubie (więcej: 2.6). Bierz dragi, gdy idziesz do klubu (z własnej produkcji). Gdy naciśniesz na nazwę narkotyku (będąc w klubie), będziesz mógł zobaczyć jakie jest prawdopodobieństwo przedawkowania. Mocniejsze dragi są droższe i ryzykowniejsze, wymagają więcej szacunu, ale są bardziej wydajne. Jeśli przedawkujesz, będziesz musiał odczekać 6h (3h z Pimpland Gold) lub kupić kod HP i kontynuować grę. Przedawkowanie prowadzi do utraty szacunu. |